بازار یابی شبکه ای کلاهبرداری مرموز

✅ یکی از بزرگترین توجیحات این شرکت ها: مجوز و طبق قانون عمل کردنه که هیچ قانون و شرعی بازاریابی رو تایید نکرده و در ضمن گرفتن مجوز هم کار سختی نیست. مهم صداقت و درستکاری و اعتماد در اصل هدف این شرکت هاست که وجود ندارد.

✅بازاریاب شبکه ای آموزش می بیند که بازاریابی را از میان خانواده و دوستان و همکلاسی های نزدیک خود آغاز کند، زیرا نفوذ بیشتری در میان این افراد دارد، همین موضوع باعث می شود که روابط گرم عاطفی و خانوادگی به تدریج جای خود را به روابط سرد اقتصادی و تجاری بدهد.

در اکثر این شرکت ها برای اینکه افراد به عضویت ترغیب شوند،به اونا گفته میشه که برای فروش محصول مشکلی نخواهند داشت و اکثر مردم راغب به خرید محصول شما هستند. این جمله در ظاهر مشکلی ندارد اما وقتی در نظر بگیرید با افزایش شمار فروشندگان، عرضه کنندگان زیادی قصد عرضه محصول را دارند دیگر کشش بازار به پایان می رسد و رغبتی برای خرید این محصولات وجود نخواهد داشت

✅دو شستشوی فکری:
اول: در بازاریابی شبکه ای، واسطه ای نداریم ✅چنانچه هدف شرکتها حذف واسطه هست پس وجود خود این شرکتها نقض کننده این هدف می باشد . این شرکتها یک واسطه محسوب می شوند و هیچکدام تولید کننده محصول خاصی نیستند.

دوم: حمایت از تولید داخلی ✅80 تا 90 درصد از اجناس این شرکتها کالاهای خارجی است. ??دلیلش؟ ✅چون اجناس خارجی قیمت مصرف کننده ندارند و این شرکتها این اجناس را با قیمتهای بسیار پایین (به علت کیفیت پایین)خریداری و با قیمت بالا به فروش می رسانند.

نتورک_پاک#نتورک_قانونی#بیز#بازاریابان_ایرانیان_زمین#هخامنش_تیم#ایس_تیم#بست_تیم#تیم_بزرگ_خلیج_فارس#خلیج_فارس

#بادران_گستر#ویژن_تیک#لگ_هخامنش#آویژه#آینوتی#تکسو#جانسو #باورس#هزاره_سوم#راه_سوم_پارسیان#بادران_گستران#آویژه_سگال#پنبه_ریز#نگرش#لیدر#لیدرشیپ#نتورک_مارکتینگ

#بندرعباس#bnd#نتورک_بندرعباس

/ 0 نظر / 44 بازدید